Achmed hadde ko mage , ila ila böööööööööööööööööh

Idaaaaaaaaaaag... igår vare btw >.< Så sleepade jag o linus o segge över hos oscar , de va GRYMT me nice :D OCH LINUS E TAMMEFAN EN MÖK APPARAT o.o Vi spela typ 2 timm , sen the grudge 2 , sen så babblade vi ..''kill-snack'' :P i typ 4 o en halv timme , sen va klockan helt plöstligt 05:19 , och kl 4 nästa dag hadde man Am.fotboll ..... jippie xD Iaf lär det bli coolt , för Ida ska nämligen komma o kolla! =D Hoppas man inte blir allt för mörchad x)

Lite bilder på vårt sov place , Linus parkour.... xD och lite random skit.



När hon kom upp i the grudge , alla 4 bah : SPOLA TBX , DE VA JU TAMMEFAN NATHA!! så jävla likt asså xD



Där vi sov... xP



Parkour :D





Linus kmr inte ut o blir as förbannad xD

Jaja ska förbereda mig nu... Bye

//Addish

Kommentarer
Postat av: Nathis<3

Tack för att du kom o tänka på mig när du såg den bilden xD

2010-04-17 @ 21:54:53
URL: http://flaxiz.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, tycker du klarade av trycket ganska bra... Ses! <3

2010-04-17 @ 22:08:54
Postat av: ella

Det är inte likt natha på en fläck. jo hon har också ögon och näsa.

2010-04-18 @ 20:50:06
Postat av: Nathis<3

Jag såg filmen igår!!!! (the grudge 2) Den var läskig! Hihi hon var lik mig^^

2010-05-16 @ 12:59:46
URL: http://flaxiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0