Bulldogs

Betalat in licensen nu så är en Real medlem av Bulldogs :D
Och bi firade det med den absolut ONDASTE träningen ever... redan efter 30 min så skulle jag tackla ner snubben med bollen, han va på ytterkanten så jag följde me o kubba sidleds för att möta upp han men precis när jag skulle dra ner han så hoppa han så jag fick inge grepp , men farten hadde jag fortfarande... och väggen framför mig stog kvar >.<' Låt mig illustrera.... BOOOOOOOOOOM o så flög ja me lår benet rätt in i en bomm... så kan knappt röra under delen av kroppen pga extrema smärtor... xD
Men det vore en fördel om jag kunde röra armen... vilket jag inte kan så klart... för jag jacka bollen som vanligt , när han vek undan , o ja flög ner på armen o fick liten brännskada (se bild ) ^^ och gled in på Coach Bondes ben , o då kolla han ner på mig , ja kolla upp på han , o sa kort o gott , TJA BONDE!! :D:D:D
Failad träning.. xD

pallar inte ta kort på övriga sår , brännskador och blåmärken , men ett tips... om ni börjat på AM.fotboll.... Se till satt ni har bra skydd innan x'D

//Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0