Tjollahopp

Heeeeeeeeeej
Ella här, gästbloggaar lite bara.
Andreas är min bästa killkompis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och vet ni vad jag fick av honom i födelsedagspresent igår?!?!?!?!
60 små nagelfilar. fatta 60!!!!!!!!!!!!!!!
Av mig fick han en pepparkaka med knallrosa glasyr. hoppas den smaka bra. :D
Annars då, jo men allt är toppen!
Lite tips kanske, här är två av de bästa människorna på denna jord:
Erica <3
Natha <3
Jaag har känt adde sen 6:an. på mötesdagen innan sommarlovet tyckte jag redan då att han såg snäll ut och han har deffinitvit fyllt upp till förväntnigarna. Men det var inte förrän i anadra terminen i 6:an som vi började vara med varandra (vi gick i skilda klasser innan). så jag är väldigt glad över mina klasskompisar och de betyder sjukt mycket för mig. pussar och kramar till er.
Jag brukar bombadera adde med mina nya favoritlåtar så just nu är det: Breakaway, Iris och Fix you.

Den här tårtan gjorde två tjejer i vår klass på sin hemkunskaps fördjupning. de kom och överraskade adde på träslöjden. det gladde mig att jag har träslöj för tårtan var grymt god!!!

/KRAM ELLa <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Adidish

<3333333333333

2010-12-08 @ 19:23:42
URL: http://lolistheword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0