BubladhAAA

Hmmmmski linus e en mupp :D Vi satt på bussen på väg hem , jonte satt framför mig o linus , vi börja skaka sättet så jonte vart en sur puppa o flytta , sen så satt alla tysta i 2 min , sen bah WROOM hoppade linus fram ett steg o utbrast: SKAKA MIG , SKAKA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o de vart lixom wtf xD o sen kom natha på för hon skulle dansa , o då guppa bussen satt hon slog huvet i stop knappen , och jag råkade pajja ett säte satt nästa person som sätter sig där komemr antagligen ramla igenom :D TJHA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


Kommentarer
Postat av: Nathis<3

Man kan misstolka det där när jag kom på bussen o då började den guppa xD

2010-02-01 @ 20:34:00
URL: http://flaxiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0