Detta fält måste fyllas i!!!



HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH x'D
Jag råka slå den i martins huve? ;D xD
Sen skulle han böjja tbx den , jag sa att de inte går , han pröva.... den gick i 2 delar :D Satt nu har vi lagat den med duck-tejp och hoppas att dom inte märker nått X'D
Och jag ljög lite om att jag slog den i hans huve x).... Det sanna är att: ...
Jag gick helt random runt och soppade på hans dörr med den o sjöng arabiska sånger som jag brukar när mamma o pappa e o handlar... Och sen vart martin ut , och typ bah nudda den , sen vet ja inte va som hände den va bah pajj xD , that's the real shit :D Inte mycke bättre den inte... x'P
jaja , en bild på ägaren till dörren tagen bara nån minut innan kattastrofen!


Hejh daaaah!! <3333333333

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haah , seriöst blogga !

Kram L

2010-02-14 @ 16:49:16
URL: http://liwath.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0