Dom tvinga mig.... :O

Tjosan tjosan alla där ute! Nu e the Addish redo för en lite ''halv seriös'' blogg :D kanske blir nåra inlägg i veckan iaf..... x) och kanske till och med blir några bilder?.... åååhåååå! den ni!! :D tror faktiskt jag tar o slänger upp bilder på dom hämska mäniskorna som fick mig o göra den här sömn framkalande bloggen =Dgot it from nattish moaha ;p Säg hej till Erica och hennes skruvar! =D

aha va hände nu då.... de vart juh bah fötter xD hmmm.... gåre o fixxa kanske.... japp!

 Där har vi Nathalie!

 Och självklart snömonstret Ella :)

Ni fårla ta och nöja er me de som ett första inlägg för nu ska jag tammefan gå o irretera hund'n min :D
See yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Kommentarer
Postat av: Ella

See ya. är min grej son den int.

då blir jag sur.



och snälla du. Du kunde ju tagit bilder där vi är oss själva.

2010-01-29 @ 23:10:57
Postat av: Chmarles

Nä, för bara hela jävla america säger ju see ya / cya.

-_-''



Fail-O-licious <3

2010-01-30 @ 14:26:05
Postat av: Nathis<3

Haha de e ju mina bilder (dem flesta iaf)

2010-01-31 @ 12:51:41
URL: http://flaxiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0