Mäniskorna e dumma i huvet =)

E mäniskor smartare än djuren?...... bara för att vi kan bygga transportmedel och sånt?... :) nepp...
Jag värkligen hoppas , värkligen , värkligen,  VÄRKLIGEN att det kommer nån natur katastroff , satt alla mäniskor på jorden dör , och att jorden återhämtar sig och djuren får leva fritt igen , för det vi håller på med , de e skit... =)
Och nej jag e inte bättre själv , jag kör också massa skit , använder el och sånt , men jag hoppas innerstinne , min allra högsta dröm , de jag vill allra mäst , att alla dör... inklusive du , inte utav personliga skäl, utan att djuren e viktigare än mäniskor´, och det finns inget sätt jag inte kan bevisa det / att ingen annan inte skulle kunna göra det heller... Vi misshandlar djur dagligen... världen över...


''

På några veckor dödas 325000 sälar - bara i Kanada.

Nittio procent är under tre månader gamla. Då är pälsen som finast- och det är den jägarna är ute efter.

Redskapet är en träpåk med en metallkrok längst ut. Med full kraft slår jägarna den i huvudet på den några veckor gamla sälkuten. Huvudet krossas.''

Och asså det där e ändå milda bilder -.-'
Om nån har nått emot djur , och inte gillar dom, det bryr jag mig inte om , men om folk ska hålla på o misshandla dom , döda dom långsammt , då kan dom komma till mig och berätta det till mig tack.
Visst detta kan låta hemskt o pshykopatiskt av mig, men detta är nått som värkligen händer , och det e alldelles för mycket utav det... Människor behöver kött , e inte vegetarian lr nått , men om man ska döda ett djur , gör det snabbt , och i lagom dos förfan -,- varje år e det flera ton älg , ko , gris , fisk , fågel , asså en jävla massa ton , tusentalston kött som slängs , flera miljoner liv som kunnde sparats.
Och vad e meningen med att gamla sketna tanter ska runt med pälsar och elefant ben på stan? >.<
Om dom tar de ifrån döda djur , no prob, men dom dödar djur för att din farmor ska känna sig fin när hon tar bilen som förstör naturen ännu mer till resturangen där dom äter, såklart... , djur....

Asså djur e alldelles för fint för att hålla på att leka med... <3



Så tänk på de.... =)

//Adde


Kommentarer
Postat av: idaaa

jag håller helt med dig. och jag tycker att griskultingen är jättesöt. TÄNK OM DEN KANSKE OCKSÅ ÄR DÖD NU. jag har sett några såna där program på tv när de visar hur de slaktar grisar och det är så hemskt, de liksom trycks ihop i trånga utrymmen och så långt innan de ska dödas. så innan döden verkar nästan värst för dem. vad deppig jag blev nu... hörs!

2010-03-03 @ 09:41:41
Postat av: Nathis<3

Ursch vad hämstk!!!!! :'(

2010-03-04 @ 21:21:09
URL: http://flaxiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0