Nu blirre långt inlägg fön.

Allou, idag har man la vart i staden med Brorn och T.A  , de va la myssit ;D
Köpte lite grunkor..
-Skosnören x2
-Tandskydd x2
-Happy meal x1
Mhhhmhz.
Bilder på't? mjoo.


T.A with tha googles :D



T.A Och skyltdocka... Urgh... kostymen ger mig rysningar...... X'D
Brorn min tog fram en kostym o bah: Här bror , pröva, Jag skulle sätta på mig den men trasla in mig så uti helvete o skit , sen så kommer det en homo asiat och bah : Ame gud ... om vi tar av oss den där va? Och provar... DEN HÄR!... O satte på mig den... Bror o T.A : mhm snyggt! vi kommer snart vi ska bah gå hit bort... Och jag börja tjuta... xD Så den där asiaten bomba mig me slimadde kostymer x'(!!!!!!!! Fett läskigt :P
Och sen såg vi en clown :D De va typ golv me svarta o vita ränder , man fick bah gå pårom vita , satt han tog stora kliv over dom svarta, o då joina jag han typ 3m breve , sen så upptäckte han mig o bah aaa , aaa hihi , Och sen gabbfabla han när han såg mina silver tejpade dojjor... xD o då sa jag ÄSCH palla det här =D o då sa han fegis :( xD
Mjoo Mjoo mer Pixs.



Jag o T.A , jag hör stekare , han kör fjortis :D



Ja o T.A , jag fjortis han stekare x'P



Och sen får man ju inte glömma bror me nya stek brillor ^^



Och Happy meal leksaken :D Den kan låta : WROOOOUUMMM =D

jaja lyckad dag ^^

Ut me hunden nuh
Bye.

Kommentarer
Postat av: ida

fin leksak!

2010-03-20 @ 20:32:11
Postat av: Nathis<3

Ni tre va jätte lika varandra =O

2010-03-22 @ 21:19:18
URL: http://flaxiz.blogg.se/
Postat av: Benna

Adde haru kvar leksaken???

2010-03-27 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0