Vet ni vad?.... :D

NY DATA!
NY DATA!
NY DATA!
And it feeels great! men plånboken göre int :( Den här burken kosta 1000spänn!!! ;'(
Men fan snabbare än robert aschberg asså :D Absolut värt det!
Och asså... han jag köpte den av..... hahahahahhahahahahahahahhaha xD
När vi kommer dit o knackar på , ingen öppnar....
Vi ringer han , och säger att vi knackar på hans dörr , han säger : öööh.... bra bra!!!
*10 seks väntan*...
Vet du? Jag inte hemma.......
Asså värsta sköna blatten :D:D:D:D
Och sen sa han : vänta! hemma om 5 min!
Efter 10 min ringde vi o fråga vart han va , o att vi hadde brottom , han sa.... vänta! snart framme!
10 min efter ringer vi o stressar han ännu mer , han säger : ser huset nu!
Sen kommer det en bil i full kareta rätt upp på gång banan o rätt in i en is hög så högra spoilern pajjar o bah blir damm xD han märkte inget , så ja o pappa skratta skiten ur oss och sa att han nyss rökte spoilern, hans svar...:
Amme fy fan! vem ställde is högen framför bilen när jag körde då?!?!? ajja skit samma , ändå krockat bilen på andra sidan me så den matchar!! Asså vi bah , WTFFFFFFFFFFFFFFF xD
Och sen inne hos han så ligger hans hund helt utslagen i sin korg o bah : ''snuffh'' då och då... xD
O han va typ värsta data teknikern me seriöst över 30 datorer på typ 5 kvm yta , lol.
jaja stört schön blatte me najsa o fina datorer :D

Hare bra!
//Adde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0