aaaaaaa

Tja igen ni tjocka mäniskor bakom datan , moahahahaha! :P
Idag så provade vi ''motor cykeln'' xD På slöjd timmen med viss framgång.. :P Den startar och går , men den toppade la 20-25 som max xD
Och påvägen hem så gick de bra... och som ni alla vet så ere dåligt om poliser här i åkersberga... OCH DEN ENDA SOM FINNS SKA JU SÅKLART ÅKA PÅ GÅNGVÄGEN , PRECIS DEN TIDEN JAG SKA ÅKA DÄR , BLUCCCCH xD
Och sen när jag kom hem vare Bah käka o byta om te träningen.
Relativt bra träning , lite slappt då den där förbannade ra va ute o lekte xP
Och Fehrm hälsade på! :D trevligt.
Och när ja kom hem vare rätt in i en iskall dusch , sen käka , sen  ut o sätta på ett större peg på cykeln i hopp om större hastigheter , nären va på , så drog ja o martin ut för o cruisa , han på hans MC o jag på den.. xD
Och nu till det spännande.... toppfarten... martin körde breve för o kolla farten.... och..... occccchhhh...! :
DEN KOM UPP I 48 KMH !!!!!!!! Sen så drar man av 5-9 KMH pga att mätarn inte är exakt , = 39-40 KMH! :D Och ändå spinner den som fan , nån dag när jag har tid ska jag sätta på ett ännu grövre peg , i förhoppning om att den ska toppa ännu mer! xP


Jaja , hyffsad dag :)

Baye
//Wilson - Addish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0