Yeah

Ella här (den omtalade)
Ville bara påminna om vilken underbart bra kompis Adde är :D
Dock så var jag lite elak på bussen idag. men jag och adde driver ofta med varandra.

Nu så tittar jag på djursjukhuset och chattar med ADDE och jonis.

typiskt adde.... hmmm.... Han städar väldigt ofta och dammar typ jämt. he he

Have nothing more to say.

De håller på med björnar på djursjukhuset. STÖRSTA björnen jag någonsin sett. 345kg!!!!!!!!!!!!!!!!! kan du fatta. Jag erkänner, jag är rädd för björnar.

Imorgon har vi idrott i form av dans :P super skoj faktsikt.

kraaaaaaaam


Helt otroligt, trodde inte jag skulle hitta en bild med oss båda på. Brukar ju iof var jag, erica eller adde som fotar med min mobil. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0